Rota virüsüne yakalanan bebekler çok ciddi hastalanıyorlar bu virüsten ölen bebekler bile var ishalden dolayı sıvı kaybediyor bebekler sonra hayati risk oluşuyor kesinlikle yaptırmak gerekiyor bi verem kızamık kadar önemli bence. Biz 2. Ve 4. Ayda yaptırdık bi yan etkisi de olmadı bebeğimde