Bu saate kadar uyku tutmadı o yüzden bu saatten yazıyorum annemin soğuk nödülleri vardı kaç yıldır hep tedavi görüyordu raporlu ilaçlar kullanıyordu dün hastaneye gitmişti çok rahatsızdı diye nödülleri büyümüş ve kireçlenmiş doktor patolojiye git parça ver demiş ya aranızda bu hastalıkta olan var mı yada bilgisi olan var mı yani büyümesi kireçlenmesi nedendir zararı nedir parça verirse ameliyat mı olacak