Merhaba kızımın bezi ne yaptıysam sızdırıyor her gece üst değiştiriyoruz. Gündüz sorun yok gece 3-4 saat kalıyor sadece. Pampers harmonie ve sleepy bio natural 2 no kıllanıyorum. İlki 4-8 kg ikincisi 3-6 kg yazıyor. Kızım 5 kilo daha 3’e geçmek için de erken sanıyorum. Ben mi yanlış bağlıyorum bez mi küçük anlamadım. Aslında kilosu için uygun ama ne bileyim sızdırdıkça acaba 3 no mu alsam diyorum. Siz bir üst numaraya kilosuna göre mi geçiyorsunuz ?