momandad_16 uyku gerilemesi olabilir, atak olabilir eğer diş değilse.. Benim kızımda desteksiz uyuyor patpatta yapmam ben ama bu 3-4 gündür felaket. Mesela şimdi ağladı odasına geldim oturuyorum uyumasını bekliyorum. Normalde sabaha kadar uyudu kalkmazdı. Azı dişleri geliyor ve atağın son 5 günü. Huzursuzluk Nirvana. Onu da anlıyorum ne yapsın yavrum ama gerçekten bezmiş durumdayım uykusuzluk çok zorluyor beni. Öğle uykusunu bugün 30 dakika uyudu. Buna rağmen Şuan 3 te kalktı şaka gibi..