Post açtım fakat dönen olmadı sanırım burda eşi teknisyen olan yok. Belki tecrübesi olana denk gelirim diye birdaha açtım.
Ya kızlar buzdolabımın çekmeceli kısmı aşşşırı soğuk karlanma yapıyor bütün meyve sebze çöp oldu donmuş çünkü. İçini hep temiz tutarım hiç poşetle koymam yiyecekleri kutulara koyarım. İçini boşalttım temizledim fişini çektim bi kaç saat dinlendirdim yok yine aynı. Napsam? Daha 5 senelil buzdolabı hemen tamirci çağırmakta istemiyorum. Bu arada markası Beko modeli bilmiyorum dışı aynalı siyah