Fsi3537ege merhabalar yasmin hiçbir şekilde emzirme döneminde kullanılması tavsiye edilmiyor, süte geçiyor. Görüp kullananlar olabilir diye uyarmak istedim, emziren anneler için cerazette kullanılabilen 🙏🏻 Doktorumla daha bugün planladık daha evvel 8 ay öncede başka kadın doğum doktorum sadece cerazette demişti bugün spiral taktırsam mı diye gittiğim doktorumda sadece cerazette kullanabilirsin dedi. Emzirme bitiminde Yasmin’e geçeceğim bende