Benim oğlum da 9 aylık , çok kararsızım bi yandan tek çocuk yeter diyorum bi yandan kardeşi olsun yalnız büyümesin diyorum bi yandan araları yakın olsun çıksın aradan diyorum bi yandan yaş farkı olsun rahat edeyim diyorum o zaman da çalışmaya ne ara dönücem valla zor ya 😂