Busra4598 çişli bez sayısından anlaşılır canım. 5-6 kez ıslatıyor demişsin sütün yetiyor demek ki. Uyku düzenleri olmuyor bu aylarda bebeklerin o yüzden uyumamasini tamamen açlığa bağlayamayız. Benim bebeğim akşam uyur sıkıntı yok gece uykusunda, kendi uyanmaz gece ben rüya öğünü yaparım. 3 aylık olacak yarın bebeğim. Gündüz de akşama kadar bazen toplamda iki saat uyumuşluğu oluyor sık emzirip altını değiştirmeme rağmen. Rutin kontrolde de kilo, boy gelişimi iyiyse zaten sütün yeterlidir.