Merhaba herkese.Benim oğlum 21 ay 14 günlük.Sağlığı yerinde çok şükür.Fakat icimi kemiren birsey var. benim oğlum 21 aylık olmasına rağmen fazla kelime darcığı yok anne baba abla mama kalk acıdı hepsi bu kadar istediği bir şeye elimizden tutup oraya götürüyor yada aglıyor ne yapacağımı şaşırmış durumdayım bugün kendinden bir aylık küçük akrabamızın bebeği ile yan yana geldi onun kelime darcığı daha fazlaydı bu durumda ne yapmam gerekiyor nereye gitmem gerekiyor bilgisi olan var mı Ya da başına gelen var mı içimi rahatlatmam gerekiyor herkes abarttığımı söylüyor çok takıyormuşum.