Mumay2 en son gittiğim dişçide sonra dişçi korkum oluştu o ara yeni doğum yapmıştım duygusaldım ağzını düzgün açamıyorum diye kırıcı bi şekilde uyardı yirmilik dişimi de canımı alacakmışcasına çekti o gün bugündür gidemedim doktora inşallah memnun kalırım