Doğduktan 1 hafta sonra falan başladı bizimki sürekli ağlıyordu aşırı gazlıydı gece hiç uyumazdı gündüzde çok az uyurdu ağlamaktan göbek fıtığı oldu ıkınmaktan da makat çatlağı olmuştu. 2 tane gaz damlası kullanıyoruz 6 aylık oldu hala bitmedi gazı ilk zamanlara göre çok daha iyi ama huysuzluğu devam. Ne çektiğimi bir ben bir Allah bilir. Gerçekten kolik bebek çok zor hiç bir şekilde durmazdı benim oğlum hep ağlıyordı morarıyordu ağlamaktan özellikle geceleri. 3 aydan sonra azalıyor kiminin geçiyormuş tamamen ama bizimki hala devam 😏