Arkadaşlar merhaba oğlum 22 aylık 3 hafta önce emzirmeyi sonlandırdık. Babannesini seven bi bebek hatta geçen haftaya kadar onda kalıyordu şu 3 gündür ona gitmek istemiyor sürekli bizi arıyor benim yanımdaykende mutsuz suratı hep düşük beni yanından ayırmak istemiyor bu arada kendi dükkanımız var çalışıyorum da ama 3 gündür durmadığı için dükkanda yanıma geliyor dükkandadw durmuyor ne yapmam gerekli babannesinde duruyordu bi anda onuda istememeye başladı