Alerjiniz ile ilgili detay verir misiniz, mesela kaç aylık, neye alerjisi var, katı diyet mi uyguluyorsunuz? Bize ilk başta özel doktorumuz katı diyet ve aptamil verdi , diyeti yaptım ama mamayı asla içmedi, vanilya koydum yok pekmez koydum yok asla içmedi. Bu sırada bol bol emzirdim sıkı diyet yapmama rağmen dereotu falan yüklendim sütüm azalmadı, tabi kalitesi düşmüştür ama kuzu etine çok yüklenmiştim o serbestti. Neyse sonra devlet doktoruna gittik bebelac pepti junior verdi YALNIZ; bebelac pepti junior tam hidrolize değil yani içinde biraz süt ve süt ürünleri proteinleri var. İçimi yumuşak kokusu yok sade bile içti içiyor arada veriyorum uyku öncesi. Yalnız alerjinizin şekli ve gidişatı önemli doktora mutlaka danışın ☀️ birde tek önerebileceğim şey örneğin 3 ölçek mama hazırlayacaksınız , onu bi 5 dk biberonda ağzı açık bekletin azda olsa çıkıyor kokusu 💁🏻♀️