4 ay 14 günlük olduk kızım hiç yatmak istemiyo olduğu yerden doğruluyo sürekli oturttuğum zamanda başı dimdik hiç düşmüyo sağına soluna bişey koyarsam öylece oturuyo çok erken değilmi bilemedim beline bi zarar veririm diye korkuyorum var mı böyle erken oturanlar