MinikPandam_ babygirl35_ genelde delikler, mutfak dolaplarinin altı, elektronik esyalarin altlari ve arkaları, çatlarlar, oraların tüm köşeleri özellikle banyo, ya da en çok böceği nerede gördüyseniz oralara sıkın biz öyle yaptık
babygirl35_ MinikPandam_ çok teşekkür ederim canım cevabın için inşallah bende kurtulurum bide bebeğim emekliyo korkuyorum yerlere bırakmaya
MinikPandam_ babygirl35_ rica ederim umarım en kısa zamanda yok olurlar bir de aklında olsun her sene Nisan ayında evi ilaçla tam çoğalma zamanları çünkü
KubraurganAlper 4.katta oturdugum halde bizim sitemizin de kronik problemi lanet olsun ki ama int de bayerbin hamam böceği ne özel bir ilacı var konsantre onu üzerindeki talimata göre hazrlyp sıkın yaklaşık 4 saat kapalı kalcak heryer etkisi 4 ay sürüyor tabi sonrası ölü böcek çekmeniz gerekicek süpürge ile 🙈 bn tablet de kullnyorum 2 kutu bir yaz boyu yetiyor
_arasinannesi Ayy ben hamam böcekleri üzerinde master yaptım resmen doğuda olduğumuz için iklim yazın çok sıcak ve binamızı komple sarmışlardı sadece bizşm daire değil binadaki tüm dairelerde çıkıyorlardı. Neler denedim önce tablet aldım hiçbir işe yaramadı. Daha sonra suyla karıştırılan hamam böceği ilacı aldık sprey şeklinde sıktık oda fayda etmedi en son allah üretenden razı olsun hit hamam böceği jeli aldık internetten şırınga şeklinde kenarlara köşelere süpürgeliklere falan minicik nokta şeklinde bırakıyorsun jel halinde. Bizim alt kattaki komşunun evinide ilaçladım onunla. Ondan sonra bidaha görmedim.
KubraurganAlper Eslemsi_04 hazr6 lı detan ın tabletleri var onlar dan alıyorum altnda jelatini var açıp banyo mutfak yatak odası vs neresi istersnz koyabilirsinz ona gidip yiyorlar sonra fazla gidemeden ölüyor kokusu zarari yok çocukların görmeyeceği şekilde koymak da fayda var
Yasminumut Merhabalar malesef bizim de bu sorunumuz var ve artık kabusa döndü tamamen bütün evi topluyorum ilaçlayıp sonrada temizletecegim bizim her yıl bahar da çıkmaya başlar bu yıl haddi hesabı yok çıkan hamamböceklerinin ve yeni doğan bebeğim var bende çok korkuyorum banyoya tuvalete giremez oldum 1 şişe sprey bitirdim 1 haftada su giderlerlerine çamaşır suyu döktüm ama banamısın demiyor malesef bebeğimin üzerine gelecek diye çok korkuyorum inşallah bir an önce kurtuluruz herkese iyi günler
_Koncuy_ Laden hiçbir şekilde bende işe yaramadı en son sinirlendim aldım attım tabletleri 3 ay durdu belki 4 ay
Sevinctopcu Sekeranne4 böcegi gördüğüm anda titreme geliyordu zaten kendimi sıkıyorum tırnaklarımla farkında olmadan. Boğazımı kanattıgımı bilirim. 20 yıl öncesi tabi. Allahım inşallah karşıma çıkmaz hiç
Missmiyuki Sekeranne4 evli değilken annemlerin evinde aynı sorunu yaşardım gece tuvalete ışıkları açıp hoplaya zıplaya giderdim korkarak şimdi evlendim kurtuldum derken lanet olası böcekler apartmanda var gece bir yerden geliyoruz eşimi gönderiyorum önden ışık yansın diye. Evde en güzel çözümü tablet her yere koyun başka çözümü yok
Kahveseveranne Sekeranne4 biz apartman olarak ilaclattik 14 daire var daire başı 100 TL verdik ben giriş katta olduğum için evimde çok çıkıyordu şimdi kesildi ama her yıl ilaçlatmak gerekiyor yoksa yine ürüyorlar
HatFer135 Sekeranne4 bikac yil once asiri vardi oturdugum evde ne yapsakta olmadi birinden tavsiye üzerine eczaneden bi ilaç aldim. Bi şırınga ve içinde bi kaşık kadar ilaç vardi eczacı evin görünmeyen ve dokunulmayan yerlerine bir nokta kadar sürmemi soyledi. Kullandim ve birdaha hiç gormedim adini suan bilmiyorum ama bi sorun isterseniz