hogwarts Bende çok aradayım ve ne zaman bıraksam olur diye düşünüyorum. Oğlum 13 aylık 5 aylıkken mama meme gittik 8 aylıkken memeyi tamamen bıraktı artı olarak mamayı da. Daha küçük erken olabilir ama mamayı uyanıkken asla içmiyor. Aslında ek gıdayı düzenli yiyordu köpek dişleri geliyor neredeyse 2 aydır çekmediğimiz çile kalmadı. Uyanıkken birşey yemediği gibi mamada içmiyor ve uykusunda veriyorum. Şuan bırakmam mümkün değil ama kaç aylıkken bıraksam diye düşünüyorum. Eşim de bırakalım zaten içmiyor süt verelim diyor,ben istemiyorum doktoruna da sordu ve süt yerine 2 yaşına kadar mama vermeniz daha sağlıklı dedi. Malum mama fiyatları almış başını gidiyor, parasında asla değilim ama içmiyor yani uyurken zorla içiyor. O yüzden çok kararsızım, bende burada bekleyeyim belki aynı sıkıntıyı çeken arkadaşlar vardır fikir alırım.