dikkatbebekvar benim oğlum 2,5 aylık sadece mama ile besleniyor 3 saatte 1 120 cc yiyor. Gün içerisinde 800-900 cc arası mama tükeniyor. Gece deliksiz 6-8 saat uyuyor uyuduğu zaöam tabi hep böyle değil. Doktor uyandırma dedi acıksın kendi uyansın dedi bende ellemiyorum. Yani demem o ki açlığını bşraz daha uzatıp daha fazla doyurmak belki işinize yarar. Birde uyanmıyorsa bırakın uyusun siz uyandırmayın artık. Açlığı tölere edebilir.
Benim oğlum 7,5 kilo falan bu arada uzun uyumasına izin verilmesinin sebebi buda olabilir. Siz yine doktorunuza danışın