Kızlar yanlışlıkla 2,5 aylık bebeğimin ağzına kaju değdi hemen çektim eşimdi ucundan değdiyse değmiştir korkma diyor ama içim rahat etmedi. Ağzını yaladı bebeğim 1,5 saat oldu herhangi bişi yok sizce bişi olur mu? Lütfen gerici yorumlar yazmayın zaten çok kötüyüm 😔