Eda333 Şimdiden nice yıllar öyleyse ☺️ biz de evde yaptık geçenlerde. Ben her şeyi kendim hazırlamak istedim. Balonları ve süsleri partiden sitesinden aldım. Led ışıklar güzel görünüyor bence, onları da ekleyebilirsiniz ☺️Pastasını da kendim yaptım. Yanına kurabiye, dolma, poğaça vs ikramlıklar hazırladım. Ailecek kendimiz kalabalıktık 😄 ondan çeşitleri fazla tuttum. Oğlumla bir kombin yapmadık.
Şöyle bir masa olmuştu, fikir verir belki ☺️
