Dkayki Bebeğim 3 aylık bugün alerji teşhisi konuldu evolvia rp1 aldık her içtikten sonra osurdu sizce bu iyi bir şey mi yoksa gaz mı yapmış oldu tam anlayamadım yardımcı olur musunuz
Meleklerinannesiii Dkayki bütün manalar gaz yapıyor ama benim kızımda kolikti mesela (evolvia ac) kullanıyorduk evolvianın mamaları güzel bence gazını çıkarmasına yardımcı olmuştur