oykumoms Profilo bence. benm evimdekiler başka marka pek memnun değilim ama annemin evinde Profiloydu bence çok güzeldi
Eda333 Yarensmom- arcelik bence Ama şans işi bu beyaz esya bence Ablamla aynısını kullanıyoruz mesela Ablaminkiker kötü Teyzemler bosh kullaniyo annem de Ama anneminki sıkıntılı Yani kesiikle şans
BuzluKahve Yarensmom- Beyaz eşya sans işi. Yazlıkta buzdolabımız Bosch, berbat. Evde çamaşır makinem Bosch, çok memnunum. Yazlıkta bulaşık makinemiz Arçelik çok kötü yıkıyor, evdeki de Arçelik ama mis gibi yıkıyor daha eski olmasına rağmen. Değişiyor yani:)
delirmeceler Yarensmom- en iyisi siemens ondan sonra gelenler herkes kendi kullandığı tavsiye ettiği firma adını yazar tartışılmaz gerçek
Bebegimveben1_ Yarensmom- bence en iyi marka diye birley yok beyaz eşya tamamen şans işi. Annem lg çamaşır makine aldı çok memnun kaldı yengem ve babaannem ondan görüp aldılar hiç memnun kalmadılar. Teyzem vestel buzdolabı çamaşır makinesi aldı hiç memnun kalmadı ben beyaz eşyalarımı vestelden düzdüm çok şükür şimdilik bi sıkıntı yaşamadım kaynanam bimden çamaşır makinesi almış en birinci makinelerin çıkaramadığı lekeleri o makine çıkarıyor yani markayı iyi diyr alırsın ama nasıl çıkacağı bence belli olmuyor