Merhaba bebeğim 4.ayina girck mamayla besliyorum 120 içiyordu normalde ama hep mama bitince ağlıyor krizlerde doktorumuz 150 yp dedi bu sefer yine aynı ağlıyor hatta kaç günde belini kaldiriyor habire sancısı mi var acaba sasrdm doymuyor mu yoksa refluden de olablr ayikmadm birşey başına gelen var mı mamayı mi azaltsam acaba