Eceedemiiir Kızlar bu kulpu çıkan tencere seti alıp kullanan varmı memnun musunuz almak istiyorum kararsızım
3yasakadarsifirekran Eceedemiiir Ben kullanıyorum ilk çıktığında almıştım çeyizime .memnunum 5 senedir kullanıyorum yapıştırmıyor ve az yer kaplıyor
Bebikciikkk Eceedemiiir ben çeyizime almıştım 2 senedir kullanıyorum elim ayağım remsen her şeyi onda yapıyorum yanmaz yapışmaz kulplarıda gayet sağlam
Eceedemiiir 3yasakadarsifirekran Peki kulpları sağlam mi hâlâ sanki böyle tutarken kopucakmis gibi geliyor
Denizanasi92 3yasakadarsifirekran her şeyi onlarla yaparım yeterli diyor musunuz bende almayı düşünüyorum da
Eceedemiiir 3yasakadarsifirekran Biraz araştırdım bi kaç modeli var pek anlamadım açıkçası, Kararsızda kaldım ama baya kullanışlı da gözüküyor sizin ki hangisi acaba
3yasakadarsifirekran Denizanasi92 benim 3 lü olduğu için her şeye yetmiyor ama 6 lı setler yeterli bence her şeye .
3yasakadarsifirekran Eceedemiiir İngenio serisi 6x ‘e kadar bende ki teflon olan malzemesine göre değişiyor . En iyisi 6x olan , 6x lerin bende normal tavaları var çok ağır döküm gibi aynı asla çizilmez. 3 lü olan bendeki , üstteki de size tavsiye ettiğim
TimurS Bende 6 li set var kulplar sağlam çıkmaz merak etmeyin vakumlu kapak ta var az yer kapliyor yapismiyor çok kaliteli hem tava oluyor hem girin tepsisi.Büyük vok tavada var içinde o biraz gereksiz geldi bana