Merhaba bende sezeryan oldum damla damla kan geliyordu bilemedim kağıt peceye koydum devam etti sonrasında ateşim çıktı acile gitimde dikisler enfeksiyon kapmis kanımda enfeksiyon çok yüksek çıktı acil yatış yapıldı o dikileri kazidilar tekrar ameliyat olmuştum totelde 10 gün kaldim hastanede mutlaka doktora görün canım o dikişlerin normali kuru kalanidir