Merhaba arkadaşlar görümcem kızıma Philips avent biberon seti almış kapaklari taşlı pembe . Bende kizima suan biberon emzik falan kullanmadığım icin satmak istiyorum hic kullanmadım kutularinda duruyo zaten daha 2 gun önce kizimin mevlidine getirdi. İlgilenenler olursa satmak istiyorum