Benim kızım da 3 ay 7 günlük. Biz de aynı durumdayız, gündüz uykusu yok, ya memede uyuyor ya da ayakta sallarken uyuyor ama yatağına koyduğum anda uykusu maksimum 10 dk sürüyor. Bu sebeple hiçbir işimi göremiyorum gündüzleri. Hep kuş uykusu.. daha çok küçük olduğu için daha çok uyuması gerektiğini düşünüyorum ama bu tarz yorumlar çok okudum. Demek uyumayan bebekler oluyor. Umarım zamanla değişir ve uykuyu daha çok sever. Kolaylık ve sağlıklı günler diliyorum size de.