Duygu7116 Arkadaşlar hayırlı akşamlar. Kızım 14 aylık geceelri saat vaşı kalkıp emiyor. İlk baş yok diş yok atak dedik ama hiç geçen bir durum değil saat başı ağlıyor meme veriyoeum susuyor uyuyor sonra tekrar aynı tekrsr aynı. Ne o kesintisiz uyuyor ne ben🤷 bu gece terörü mü? Yoksa alışkanlık mı? Gece emmesini nasıl kesinti iz?
Mavili-mavilimorcicek Duygu7116 kızım 9,5 aylık 3,5 aylıkken ne olduysa biz de böyle olduk ve hala aynı,bazen daha az uyanıyor ama geçmiyor.Emiyor o zamanlar dedim doymuyosa mama vereyim yine saatte de bir uyandı.Anlamadim ben de.Onerisi olsan varsa rica edeyim ben de.
Mine1111 Duygu7116 canım biz bunu tam 13 aydan 15 aya kadar yaşadık bebeğim ile yaşadığım en zor yıpratıcı dönemdi benim oğlum bir de kalkıp gece yarısı emiyor emiyor uykuya dalamayı ağlıyordu kıyamet koparıyordu evde ama 16.aydan beri düzeldi normal düzenine döndü ne olduğunu ben de çözemedim o süreç de diş de değildi gündüz çok iyi çok normaldi
Duygu7116 Evet gündüzleri hiç bir ploblem yok gece bireşy oluyor kıza inanın bende öok yıpranıyprum. İnşallah tez zamanda geçer bizimde yani birşey yapmalı mıyım onuda bilmiyorum 🤦
Mine1111 Duygu7116 ben herşeyi denedim geç yatırdım gündüz az uyuttum tek uyku iki uyku naptıysam olmadı kendiliğinden düzeldi
Duygu7116 Mine1111 umarım bizimde kendiliğinden geçer bir ay daha bekliycem bakalım sonra gece emmesşni kesmeyi deniycem🤷 teşekkür ederim cevap için