Merhaba canlar eşim bir suredir işsiz is bulamıyoruz ama çok mutluyuz ben de her zaman ondan birsey isteyen bir insan değilim ihtiyaçlarımızı karşılayacak kadar paramız var eşim de kendince birseyler yapmaya çalışıyor bende ufakta olsa eşime destek vermek istiyorum giymediklerimi sectim ikinci ele yükledim köyde ailemizle kalıyoruz işimiz olmadığı icin nasıl faydam olabilir eşime çok şükür mutluyuz da tek sınavımız işsizlik haber beklediğimiz yerler var o arada 100 200 ne yapabilirim fikriniz varmış teşekkür ederim 😍