Cicegimbalim Bendeanneoldum bizim ki de 57 günlük 2,5 aylıkken yaptırmayı düşünüyoruz da ilk bebeğim tecrübesizim
Bendeanneoldum Cicegimbalim benimde ilk bebeğim şuanki tek tecrübem hareketlenmeden yaptırın ayaklarını sürekli hareket ettirmek istiyo ama yapınca canı acıyo biraz o yüzden hareketlenmeden yaptırın derim
taze_anne10 Bendeanneoldum bizim doktor günde 4,5 defa suya oturt dedi bi kağıt verdiler sünnet hakkında bilgilendirme amaçlı orda öyle yazıyo. Hatta verilen ilaçları bile bitene kadar kullanın diyo. Ama bence gerek yok o kadarına çocuğa göre hareket etmek lazım
Bendeanneoldum taze_anne10 her hastane farklı kağıt veriyo demekki bizim kağıdımızdada 3 gün suya vurmayın yazıyo ☺️
taze_anne10 Bendeanneoldum ilk gün zor geçecek ne yapsanızda ama ertesi günü normal yaşantınıza dönüyorsunuz bende bunu farkettirm. Hepsi böyle olucak diye üzülüyordum ama şükür ki anlamıyo şimdi. Benimde ilk bebeğim bu arada ☺️
Bendeanneoldum taze_anne10 hayırlı olsun sizin sünnetinizde rabbim damatlıklarınıda göstersin inşallah ☺️Evet bugün daha iyiz çok şükür 🙏
Seyma_recep_omurhan Bendeanneoldum kremini çok sür boca et ilk gün 8 10 saat sargıyı açma bezini bi numara büyük al en önemlisin kremi
Bendeanneoldum Seyma_recep_omurhan sargımız yok sadece gazlı bez var onuda bugün akşam çıkarıp kremine ve kantaron yağına başlıcaz
Cicegimbalim Bendeanneoldum ya benim kardeşim 4,5 yaşında oldu hemen ayağa kalkmıştı derdini anlatıyordu; tuvaletini filan. Yapıyordu hiç acı sızı olmamıştı çok şükür şimdi çok küçük çok erken bende 4,5 yaşı bekliycem sanırım
Seyma_recep_omurhan Bendeanneoldum kantoron yağı yara iyileşmesi ve iz kalmamasına yardım eder evet ama enfeksiyon riski var sadece verdiği antibiyotikli kremi sürün bu işi yapacak yap yerine madecasol var öneririm
Emiryildirim Hiçbir şey beklemiyor. Biz de 2 aylık olduk. Kremini sürüp bezini kapatıyorsun. Zıbın giydirme. Ağrı kesicisini ver 3 günde iyileşir. Banyoyu doktor 4 .gun önermişti
Mervenejan Bizimde 2.gunumuz hafif sizinti seklinde kanamasi var, klemp yontemiyle oldu, bu yontemle yaptiran var mi
NurCelik Mervenejan sızıntı olunca doktorunuza başvurun diye okumuştum sünnet sonrası acil durumlarda
Bendeanneoldum Cicegimbalim bence bekleme derim doktorumuz bile hemen yaptıralım anlamasın iyileşme süreside kısalıyo dedi iyiki yaptırmışım bugün 2. Günümüz oğlum hiç sünnet olmamış gbi sanki sadece ilk çişini yaparken çok ağladı ondan snra hiç bişi olmamış gbi ayaklarıyla oynayıp duruyo çok şükür 🙏