MerveOzt merhaba benim yiğenimde var şuan bir buçuk yaşında 5-6 ayda bir kontrollere gidiyor küçülmüş mü büyümüş diye bakıyorlar ama bi sıkıntısı yok çok şükür, delikte şuan küçülme yada büyüme olamamış doğduğu gibi duruyormuş bi tedaviye gerek yok diyorlar ama sadece izlenim Altında dediğim zaman dilimlerinde kontrollere gidiyor o kadar, çoğu bebekte olabiliyor bende çok duygum ciddi bir şey değildir sizinde inşAllah