Ebruuu_00 Kızlar oğlum bugün 7 aylık oldu ve yan uyumaya başlamış bi sorun olur mu acaba bana kolu falan uyuşacak gibi geliyor
aselsdk Ebruuu_00 yok kız bir şey olmaz benim kızımda dönmeye başladığından beri yan yatıyor 9 aylık şu an hala yan yatar demek ki öyle rahat ediyor rahatsız olursa kendini düzeltir merak etmeyin 🥰🌸
Hediyealp Ebruuu_00 6. Aydan itibaren bırak yanı sırt üstü bile yatmadı şekil a da göründüğü üzere 🤣🤣🤣🤣korkma içini ferah tut hiç bir şey olmaz bırakın nasıl rahat ediyorsa öyle uyusun
endoplazmikretikulumiste Ebruuu_00 sola yatmasın yeter kalbın üstüne yarmak iyi değildir sağa doğru çevirin