Hndealnathn ıslak mendil hariç dediklerinizin hepsini yapıyorum. Islak mendil de yenidoğan sleepy 99.5 saf su olanı kullanıyorum. Normalde ilk zamanlar su ve pamuk kullanıyordum ancak ondan da çok pişik oldu diye buna geçtim. Hiç pişik olmadı ama bu sefer de bu çıktı başımıza. Kız bebek bu arada. Ellerim yıkamaktan yara oldu, günde ortalama sekiz beş değiştiriyoruz. Ben banyoda cinsel organına köpük kaçtığı için olduğunu düşünüyorum. Çok dikkat ederim ben ama annem yıkadı çocuğu sonra böyle oldu. Ben antibiyotik niye geçirmez onun peşindeyim. Kızım daha minicik bedenine rağmen 5-6 kere idrar testi iki kez kan testi verdi. Bir de 4 kere sonda ile almaya çalıştılar, bir kere alabildiler. Artık bıktık test vermekten, sonunda antibiyotik tedavisine karar verdiler yedi gün kullan dediler, bıraktığım gün yine koku oldu. Tedavi olmadı demek ki.