Sgjldah bence kendinizi kötü hissetmeyin, olur o kadar. Izlemedigi sürece anlık görmesinden bir şey olmaz. Biraz da yeni nesil anneler olarak abartıyoruz. Iki yaş öncesi izleyince dikkat dağınıklığı, hiperaktivite, otizm bozukluğu gibi şeylere sebep olabilse de anlık görünce bir şey olmaz. He görmese daha iyi ama engel olabildigimiz kadar artık