Sebusebu Kızım 2 gündür uykusunda konuşmaya basladı (önceden yoktu 16 aylık) genelde anlamsız kelimeler cıkarıyor. Mesela az önce dedede diye mırıldanıyordu. Bu durum normal mi yoksa stres kaynaklı mı? 5 gün önce kardeşi oldu ona mı bağlamalıyım
incitanem3 Sebusebu benim bebegimde 11 aylık son bir haftadır dede mama gibi şeyler söylüyor gülme sesi çıkarıyor bakıyorum uyuyor yada baba diyor sesli bir şekilde uyandı sanıyorum ama uyuyor