Alissinannesi ben kullanıyorum ve çok memnunum. Yemek, su taşmasında kendiliğinden kapanıyor. Evden çakmam gerektiğinde ve yemeğim ocaktaysa dakikasını ayarlıyorum bitince kapanıyor. İşim bitince ısısı çabuk geçiyor yani çok avantajları var bence. Tek sorun tencere, tava, çaydanlık alırken indüksiyonlu almak zorunda kalıyorum. Porselen çaydanlık çok seviyorum ama kullanamıyorum. Sizin için bu sıkıntı değilse ben tavsiye ederim.