Herkese merhaba,sol göğsümde çok şiddetli ağrı ve acı var Netten baktım mastit diyor. Sıcak duş aldım, Sıcak su torbası uyguladım, pompa ile sagmayi denedim çok az sütüm geldi sonra da o şekilde kaldı gelmedi. Çok şiddetli ağrım var dayanilacak gibi değil aynı durumu yaşayan var mı nasıl bu süt kanallarını açtınız ve bu ağrıyı dindirdiniz ,teşekkür ederim şimdiden.