Cansutplk Merhaba kızlar ben sezeryan doğum yapacağım bunun içinde çam sakuraya gidiyorum orada tanıdığı doğum yapan veya kendi doğum yapıpda memnun kalan var mı bilgi verir misin ?
annekko Cansutplk başıma çok olay geldi yanlış sezeryan yapıldı aylarca orada yattım bebeğimden ayrı kaldım uzak durun lütfen
[silindi] Cansutplk doktor sonradan geldi demişti ama anestezi falan stajyerler yaptı doğumu doktor gerçekleştirdi diye biliyorum sonrasındada çok ilgilelermiş
Urazinannesiqw Ben oraya doğuma gitmedim ama muayeneye gittiğimde hep memnun kaldım doğumu özelde yaptım keşke doğuma da orada gitseydim dedim resmen İstanbulda özelde çok pahalı yere gitmeyeceksen ortalama yerler devlet hastanesinden kötü
glcn1990 Ben iki sene önce orda doğum yaptım gayret güzel ilgilenmeleri temizliği falan harika yattığın odada doğum oluyor doğumhane yok normal doğum için söylüyorum
annekko Cansutplk dikiş atma aşamasında parça koparttılar o parçanın koptuğu yeri diktiler ama olmadı dikişler patladı. İçerde morarmalar meydana geldi bütün karın içimi sardı enfeksiyon. Onu temizlediler hergün canlı canlı kazıyarak. O da yetmedi bi canlı dikiş daha atıldı. O dikişlerde tutmadı çünkü enfeksiyon düzgün temizlenmemiş sökülerek tekrar atıldı. Davalık olduk.
Zeynep11 Cansutplk geçen sene orda doğum yaptım sezaryenle,çok memnun kaldım. İlk doğumumu güneşli Medicine de yapmıştım ikisi arasında hiç fark yok hizmet açısından