Hediyealp ben 38. Haftamda doktor değiştirdim. Herhangi bir sıkıntım olmamasına rağmen gel sana suni sancı verelim normal dogum deneyelim dedi. Kilosu 4 kg aşarsa sezaryen olurmus. Böyle bir saçmalık olabilir mi? Boyuna 49 cm dedi. Kafası 2 hafta önden gidiyor dedi meğer bebeğim iri bi bebek oldugu icin öyleymis.Başka doktora gittim son dakika çok iyi birine denk geldim. Adam dedi kilosu 4 dü geçer ama 40 haftaya kadar bekleyelim kendisi gelmezse ona göre konusuruz dedi. Boyu bi dogdu 56-57 cm . Ayrıca basından beri kolon dolanmıs 2 kere . Diger doktorum bunu 1 kez bile söylemedi bana. Sonuc 40+1 de sezeryan oldum doktorum suni sancıyı bile tavsiye etmedi ama en azından güvendigim bi doktor lafıyla hareket ettim. Digerinin derdi gündüzden mesai saatlerinde işi halletmekti.