Arkadaşlar 3 ay oldu doğum Yapalı alt Komşum 520 TL süt parası 300 doğum parası almış. Sut parasını bir yere başvurmadan devlet ptt te adına yatırmış. Doğum parasını da başvuru yapmışlar Aile Sosyalden. Bende başvuru yaptım 3 ay oldu hala yatmadi. Süt parası kendi kendine yatar dedi o da yatmadi. Nasıl yapacağız .