Kızlar evimiz 26.5 derece şuan biz zaten kısa kol geziyoruz evde ama kızımı nasıl giydirecem bilmiyorum incecik pijama ile yatıyor altında askılı çıtçıtlı zıbın var ayakları çorapsız gün içinde de öyle çorap giydirsem ayakları çok terliyor sevmiyorda çorapsız da ayakları sıcak zaten sorun olmuyor ama uzun kollu ince pijama takımı ve altinda askılı çıtçıtlı zıbın ona rağmen resmen terliyor saçları hep şu gibj oluyor gece ortuyorum hafif ortsem terliyor ortmesem üşür diye korkuyorum ne yapacağımı şaşırdım nasıl giydirmeliyim gün içinde ?