Hazırsa olur canım ben oğlumda 2 yasında tam 2 ay ugrastım olmadı alısmadı 28 aylıkken birdaha denedik 1 haftada alıstı bir kaç qün dene baktın seni çok zorluyor bırak sonra birdaha dene çünkü çoçukları zorladıkça hiç yapmıyorlar kendi oplumdan biliyorum tuvalette 1 saat bekleyip dısarı çıkınca hemen yapıyordu çok şükür hazır olunca alıstı ve asırı kolaylık oldu gerçekten