Buseyrr7 Dedimolabilir iyi akşamlar 🙋 nikah elbisemin normalde astarı yoktu aldığımda ben o siralar icine astarda yaptırmıştım. 2021 de nikahim oldu o zaman dan beri kılıfın içinde tertemiz duruyor 500′den vereceğim 🙏