NilBensu bence sabret canım geçecek eymende çünkü uyanır ağlardı kucağıma alır sakinlesmesını sağlardım uyurdu umudunu kesince bır kaç akşam bıyle sürdü sonra gecıyor
Diğer türlü başka bıseye alışıyor ve sürekli onu ıstıyor
Ayrıca gece beslenmesi saglıklı değil bılıyorsun
Zaten neredeyse başarmışsınız tebrik ederim❤️🌺