Minikeller34 hadi hayırlı olsun şimdiden 🥰 elbet zorluk vardır ama güzel yanı da çok…
Apartman dairemizdeki üst komşu sürekli kavga ediyor mesela… İlçe merkezi konumda o sebeple gürültüsü de eksik değil… Ama burger king ayağımın altında, postane 50 m., Eczane binanın altında vs vs… Köydeki evimizde markete bile arabayla gidiliyor, çevreden sadece köfteci Yusuf yemek getiriyor (ben dışarıdan çok söylerim yemek🙈)… Ama müstakil evde, yağmur başka güzel, kar başka… Daire olan ilçede azıcık yağmur yağsa sel basıyor. Bu dairenin en güzel üç yanı,
1- duvar kağıdından boyasına elimizle yaptık
2- deniz 70 m.🐦 Balkondan deniz görünüyor
3- merkezi konumun nimetlerinden yararlanıyoruz
Müstakil ise
1- duvar benim, tavan+taban benim. Son ses müzik serbest
2- her daim yeşile basabiliyorsun
3- her şeyini kendin uretebiliyorsun
4- huzur kokuyor resmen🥰
5- mevsimlerin kokusunu alabiliyorsun… Ve daha niceleri😇