Dila97 her zorluğun bir kolaylığı vardır. Kendinizi telkinleyin. Analar doğum yapıyor, insanlar ameliyat oluyor, bir sürü hastalık var tedaviler zor olan. Bu sadece bir diş üstelik kurtulunca rahat olacak. Dişin çekilme anında acı vs. Olmuyor farketmiyorsunuz bile. Sonrasında uyuşma etkisi geçince baş ve diş ağrınız oluyor . O da 1 gece. İlaçla geçer,