Deletedmom_52 Iyi akşamlar güzel anneler. 4 ay önce ikinci cocugumu aldım kucagıma ve şu an 7-8 kilo fazlam var. Hem kilo vermek istiyorum hem de kendimi yemekten alıkoyamıyorum 🤦🏽♀️ var mı tavsiyeleriniz yada önerileriniz. Motivasyona ihtiyacım vaaar 😅
BabyArel Deletedmom_52 aaa bu ben 😂 her gece yeme diyorum kendime ama olmuyor Nutellaya dalasım geliyor 😂😂😂
edafmo Deletedmom_52 bende tek başıma boğazımı kısamıyorum illa birinin takip etmesi lazım hamilelikten önce de böyleydi o yüzden diyetislenle diyet yapıyorum yeni başladım
Gny18 Deletedmom_52 ben aralıklı oruç tavsiye ediyorum. Kendim de aralıklı oruç yapıyorum + sporla desteklerseniz kısa sürede verirsiniz kilolarınızı.
Gny18 Deletedmom_52 yoo her şey yiyorum. Ama akşam saat 6 yada 7 den sonra ağzıma tek lokma koymuyorum. Çiğneyerek yutulan her şey yasak. Sadece şekersiz çay kahve ve bol bol su içe bilirsiniz. Birde 4 gündür leslie yapıyorum + ip atlıyorum şimdiden 1.5 kilo gitmiş.
Sun10 Gny18 aralıklı oruç sütü etkiliyor mu acaba bir de emzirirken aşırı acıkılıyor nasıl dayanıyorsunuz
Pgss Ben de 4 ay önce ikinci cocugumu doğurdum.dogurdugumdsn beri aynı kilodayım her gün aktif kardiyo yapıyorum üstelik hani emzirme çok kalori harcatiyodu yalan mı hepsi 😀
maniera Deletedmom_52 Leslie yapıyorum doğumdan sonra kilo vermiştim sonra yine aldım 5 gündür diyet ve spor yapıyorum inat ettim 80.6 yı gördüm en son 77 olmuşum bugün tartıldım. Böyle verdiğimi görünce mutlu oluyorum sizde başlayın valla oluyor yıllarca 50 kilo gezdim kuru dötlü diyorlardı üzülüyordum keşke ozamanki kiloma dönsem 😅😅😅