Merhaba arkadaşlar kızım.nerdeyse bir buçuk yaşında normalde emerek uyuyan bir bebekti vardiyam dolayısıyla bıraktırmak zorunda kaldık ve su özellikle gece uykusuna geçerken battaniye de sallanmayi öğrendi çığlık çığlığa ağlıyor eşim çok yoğun çalıştığı için her zaman yanımda olamıyor bıraktırma in bir yolu yada tek basimayken alternatif bı sceenek var ki bildiğiniz Allah razısi için artık çıldırmak üzereyim