Premomezra benim de elimde bir sürü sır kaldı… Onları değerlendirmek istiyorum bakalım… En kısa sürede gideyim diyorum kursa. Mesela bir sürü teknik var ben en çok döküm tekniğini seviyorum… Bir de teknik ismini unuttugum ama kendimce mincirma tekniği dediğim bir teknik var 😄 plaka tekniği var… Bu üçünü çok kullanıyorum 😊 döküm için kalıp alınıyor, onun çamuru farklı vs vs… Seramik işi pis iş… Evde denedim aylarca bebeğim dogmamisti, her yer çamur oluyor 🤦🏻♀️ hatta bir kez evde sırlama yaptım, hala daha vazodaki ciceklerin üstüne sicrayanlar çıkmadi🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ dikkat etmemiştim, o kadar sıçramaz diye düşünmüştüm…