Merhaba 6 ay önce seseryan doğum yaptim. Adet olmadım şimdiye kadar ama 3 gündür sanki adetin sonunda kahve leke akıntı gelirya aynı onun gibi lekelenme yaşıyorum kirmizi kan bi türlü sokulmedi daha. Adet mi oluyorum olamiyormuyum anlayamadım. Yasayan var mı bu durumu ?