Emine68 Kızlar bebeğim 2,5 aylıkçok gazlı diye aptamilden Aptamil conformile gectim kaka yapıyo rahatladı ama gazı ve kakası aşırı kokmaya başladı sanki ek gıdaya geçmiş gibi neden acbaa? Bide bugün kakası sümüksü gibiydi
edafmo Emine68 üşütmğş olabilir genelde üşüttüklerinde kokulu kaka veya gaz oluyor. Sümüksü de mamadan kaynaklı olabilir, takip edin birkaç gün aynı şekilde sümüksü gelirse doktora danışın mutlaka